💜ریما💜

،😂😂

درود🦋

1400/7/13 13:32
نویسنده : ریما
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ظهر پاییزیتون بخیر🦋🌹

تابستون امسال اواخر تیر رفته بودیم مشهد😍

اونم بعد از دو سال که بخاطر کرونا حتی پامونو از تو خونه بیرون نمیذاشتیم خدایی خیلی چسبید زیارت😃

امسال برای من حرم یه جور دیگه بود اونجا خودمو تونستم پیدا کنم هدف ایندمو مشخص کنم تونستم بفهمم من دوست دارم چیکار کنم🤗

امام رضا ما رو مهمون سفرشون کرد و ما تونستیم غذای حضرتی بخوریم😍😍اگه بگم خوش مزه ترین غذای عمرم بود اغراق نکردم😅❤️

هر قاشق که میخوردم انگار دلم نمیومد قورتش بدم اصلا😂میترسیدم تموم بشه😂❤️

درسته هوا یکم گرم بود و ماسک گذاشتن هم خودش سخت بود ولی یه هفته ای که مشهد بوودیم عاالی بود 

 بعداز مدت ها یه بازار گردی حسابی رفتیم 😃ولی تنها چیزی که تونستیم بگیریم جلوی خودمون بود😐😂از بس گرون شده بود همه چی 

میخاستم مثل هر سال یه چیزی به پنجره فولاد گره بزنم ولی نمیشد دست نمی رسید🤕گلدون گذاشته بودن جلوش به خاطر کرونا منم یه تیکه پارچه گره زدم به سیمه😂

انشالله به زودی قسمت همه بشه❤️❤️

پسندها (1)

نظرات (1)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 مهر 00 14:54
چه خوب❤️
همیشه به خوشی و سلامتی😍
غذا هم نوش جونتون💕
ریما
پاسخ
ممنون😁❤️❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 💜ریما💜 می باشد