💜ریما💜

،😂😂

یه لحظه....

1400/7/16 16:26
نویسنده : ریما
194 بازدید
اشتراک گذاری

نقاشی من رو تو سایت آجربه‌آجر لایک کنید https://ajorbajor.ir/naghashi/1036769

میشه لطفا این لینکو باز کنید و اگه براتون باز نمیشه کپیش کنین به این دوست ما رای بدین😄❤️

حالا ک دارم پست میدارم اینم تعریف کنم😁

چهار شنبه محیط زیست داشتیم معلمش همون معلم زمین شناسیمونه منم یه دفعه سر زمین شناسی یه چند دقیقه دیر تر رسیدم بهم گفت اگه دوباره دیر بیای راهت نمیدم ب کلاس ‌😐😂

منم مل زنگ تفریحو تو کلاس بودما 😐یه لحظه رفتم تو کلاس انسانیا یه لیست بهشون بدم برگردم😐اومدم دیدم معلم سر کلاس😂😂

معلممونم جوونه هنوز بیستو شیش سالشه 😅

با خنده بهم گفت برو دفتر نامه بگیر بیا🤦😂

گفتم بابا بیا مسالمت آمیز خودمون حلش کنیم😂کل کلاس داشتن ب منو معلم میخندیدن 😂گفت نه برو دفتر گفتم یعنی هیچ راهی نداره اونم میخندید میگفت نه😐😂 اومدم برم در کلاس بسته شد گفتم بیا اینم نشون ک من نباید برم😂خلاصه ک آخرش رفتم دفتر منم چن نماینده کلاسمونم دم ب دقیقه دم دفترم😂معاونو همراه کردم رفتم دم در انگار ک قله اورست فتح کرده باشم عینهو ابر قهرمانان رفتم تو .😎😂

تا آخر ساعت هم مسخره بازی در آوردم ک منو از کلاس بیرون کردی😐🤦😂

مثلا یکی بچه ها از یکی از معلمای قبلیمون ازش پرسید گفت اره میشناسمش منم گفتم خیلی معلم خوبی بود دیرم میرفتیم سر کلاس بیرونمون نمیکرد☹️😂

😐😂همین

👣یان

پسندها (3)

نظرات (2)


16 مهر 00 16:32
😀

7 آبان 00 11:25
دنبال شدید لطفا دنبال کنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 💜ریما💜 می باشد