💜ریما💜

،😂😂

یکم از خودم بگم😁🦋

1400/7/15 9:52
نویسنده : ریما
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلااام🤗

وقتتون بخییر😃💐

یکم هم ازخودم بگم😄

من یه دختر شیطون از نظر دوستام😐😂که هر جا برم دوست دارم اونجا رو پر کنم از انرژی مثبت😍

من یه مردادی خفنم😎متولد ۹۵۱۳۸۴

یه دانش آموز دبیرستانی تو رشته تجربی که دوست داره پزشک بشه😉

دوستای زیادی دارم ولی دوتاشون با بقیه خیلی فرق دارن😅من با اون دوستام یه تیمیم یه تیم شکست ناپذیر تو همه زمینه ها😝

با یکیشون از پیش دبستانی تا الان که یازدهمم هم کلاسی و دوست بودم و اون یکی هم از کلاس هفتم با هم دوست شدیم😊

عاشق زیست شناسی ام تو دروس اختصاصیمون و ادبیاتو تو عمومیا ترجیح میدم🌼

آهنگ گوش دادن و نوشتن ارومم میکنه😁

رنگ مورد علاقم مشکیه🖤

🐼پاندا روتو حیوونا بیشتر دوست دارم

یزدیم و اینجا بارون زیاد نمی باره ولی من عاااشق بارونم🌧️

قدم زدن زیر بارون و حرف زدن با خدا خیلی خوبه🎈

یه برادر زاده دارم 😍با دنیا عوضش نمیکنم دومی هم توراهه😎😍😘

فعلا هیچی دگه یادم نمیاد😂شما هم از خودتون بنویسین باهم آشنا بشیم❤️

پسندها (5)

نظرات (3)


15 مهر 00 10:25
سلللاااااامممممم
من ۲۲ روز از شما کوچیکترم😍😆
منم متولد ۲۷۵۱۳۸۴ هستم ،میدادیم. منم دارم تجربی میخونم،خوشبختم❤🦁💛
ریما
پاسخ
عه چه جااالب 😁😍😘❤️
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
15 مهر 00 21:04
خوشبختمممم
عه منم ۲۵ مردادم😍😂
ریما
پاسخ
😍😍ایول همه مردادیا.❤️

16 مهر 00 20:10
سلام
خیلی خوش اومدین به نی نی وبلاگ🌸💜
منم می خوام که پزشکی قبول بشم💕
البته الان به قول خیلیا زوده که بخوام برای پزشکی تلاش کنم ولی حتی شده سردرد هم بگیرم ولی سعیم رو می کنم پزشکی قبول بشم🤍 من اسرا هستم💜💕
ریما
پاسخ
ممنون❤️❤️الهی قبول بشی😁❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به 💜ریما💜 می باشد